Mozaikolás (tesselation) hogyan működik a játékokban?
Figyelt kérdés
Ezt hogyan hozzák létre, hogy pl.: a téglák közt a beton kicsit belljebb van, de teljesen lapos az egész a éleitől nézve.2017. aug. 17. 21:24
1/1 CspCsj válasza:
Gyors keresésre pár fogalom: (nem értek a modellezéshez, így lehet hogy félreértettem)
- tessellation: a modell felbontásának növelése a felületek kisebb lapokra bontásával
- bump mapping: shader-ek alkalmazásával éri el, hogy a sík felület ne simának látszódjon
- displacement mapping (és ennek kapcsán a tessellation): módosul a modell, hogy tényleg ne sima legyen a felület
[link] (golyós kép)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!