Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Witcher 3-ban miért droppol...

Witcher 3-ban miért droppol az fps, ha a kamera közel kerül a hairworks-höz?

Figyelt kérdés

2x aa van rajta, mert 0x-val roszabb mint az alap. De ha egy ajtón bemegyek vagy falnál fordulok a kamera közel kerül és droppol az fps. 40-re is leesik ami elég zavaró.

Rise of Tomb Raider-ben nem volt ilyen pedig ott is volt valami pure hair (tudom, ohgy az nem hairworks).

Ezt csak kikapcsolással lehet fixelni?



2017. júl. 5. 19:16
 1/2 anonim ***** válasza:

mert több\részletesebb hajat kell lerenderelnie a vga-nak


"tudom, ohgy az nem hairworks"

akkor mi a kérdés?

2017. júl. 5. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Azt tudom, hogy többet kell rendelni, ha közelebb van, de milyen gép kell ennek (gtx 1070-em van)? Alig látszik.

Az, hogy a Tomb Raider-ben miért nem ment le az fps ha közel volt a kamerához a haj?

Nincs erre valami megoldás a kiakpcsoláson kívül?

2017. júl. 5. 20:18

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!