Van itt valaki, aki ért a GoogleDrive-hoz?
Nincs itt semmi ellentmondás, csak a másik alatt kérdésben elég furán tetted fel a kérdésedet.
Mi is így használjuk a munkahelyen. Legutóbb a céges levelezést tettük rendben a kollégámmal és a főnökömmel. Én létrehoztam egy mappát, megosztottam velük. A kollégám csinált egy táblázatot a meglévő email címekkel. A főnököm kiegészítette, hogy melyik címet kell archiválni, majd törölni, melyiket kell megtartani. Aztán a kollégámmal közösen dolgoztunk egy időben a táblázaton. Pont ezért a jó az egészben, hogy nem csak, hogy látjuk, mit módosított a másik – illetve milyen fájlokat hozott létre –, hanem valós időben látjuk, hogy éppen most ki melyik cellába mit írt be. Miután végeztünk a kollégámmal, én hoztam létre egy listát a domain neveinkről, amit meg a kollégámmal egyeztettünk. Természetesen azt is látta a kollégám, nem kellett külön megosztanom vele, hiszen a mappát, amiben létrehoztam, már megosztottam vele előtte.
Ahogy a másik kérdésben #9 válaszolt, ha egy pillanatnyi állapotot akarsz megosztani úgy, hogy a további változásokat – fájl módosításokat, új fájlokat – ne lássa a másik, akkor egy másolatot kell csinálni az adott mappáról – amihez már nem nyúlsz hozzá –, és azt megosztani. Vagy összetömöríteni egy zip fájlba, és azt megosztani. (A webes felületen erre nincs mód, maximum úgy, ha letöltöd a mappát. Asztali környezetben, ha fel van telepítve a Google Drive, ott kicsit kevésbé macerás, lévén a Drive tárhelyedet úgy látod, mint egy meghajtót.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!