Hát, nem tudom. Lehet, hogy a program arra is alkalmas, de én elsőre azt gondoltam, hogy csak le akarja modellezni, és animálni. A pontos adatok ismeretében is épp elég nagy falat lehet az is, de ha emögé még az égi mechanikát is oda akarja scriptelni, arra aligha itt vagy egy belinkelt videóban kap választ.
2016. szept. 26. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
De hogyan akarja leanimálni? Berajzolja, hogy hasonlítson valamennyire aztán annyi?
2016. szept. 26. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 tabaki válasza:
Itt az én tudásom véget ér. Blender alapján: Például megrajzolhatja a pályagörbéket, és azokon a bolygókat egy bizonyos kiindulóhelyzetből megfelelő lépésszámmal végigküldhetné. Ez a durva megoldás még finomítható rafináltabb módszerrel, de vélhetőleg akkor is hamar kilép a többé-kevésbé hiteles pontosságból. Valószínűleg mindenképpen kellenének hozzá olyan szkriptek, amelyek képesek korrigálni az időnként fölhalmozódó számolási hibákat. Persze egyelőre a levegőbe beszélek, nem gondoltam át mélyebben.
2016. szept. 26. 02:28
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Csak így lehet félreérthető volt a kérdésem. Akkor mondom picit jobban kibontakozva.
A Cinema 4D-ben szeretném a bolygókat egy ellipszis alakú (vagy amilyen alakú) pályán mozgatni őket. Magyarán keringetni a Nap körül. Ezt szeretném megcsinálni. Csak sokat kínlódtam vele, meg a tudásom 30-50% között van a program felé. Valahogy meg lehetne csinálni hogy a bolygók keringjenek a Nap körül? Köszönöm előre válaszokat!
2016. szept. 26. 16:55
7/8 A kérdező kommentje:
Szerencsére megtaláltam a megoldást, és ezt meg szeretném veletek osztani.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!