Blenderben "minecraft" stílusú karakter animálása?
Figyelt kérdés
Csináltam egy minecraft stílusú modellt, és raktam 1-1 bone-t a 4 végtagjába.
Ezek után hogyan animálhatom meg a karaktert?
Jelenleg így néz ki:
2016. aug. 22. 14:35
11/13 tabaki válasza:
Egy kedves ismerős (F12):
12/13 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm! :)
Majd szép lassan átnyálazom a fájlokat.
A csontosnál az volt a baj, hogy egyesével addoltam Single Bone-okat? Ehelyett egyszer kellett volna addolnom, és utána extrude-olnom a többit belőlük?
2016. aug. 26. 11:27
13/13 tabaki válasza:
Nagyjából igen. De ha szerkesztőmódban vagy -- vagyis az armatúrán belül -- akkor nemcsak a kihúzgálás, hanem a hozzáadás és a másolás is ahhoz tartozó csontokat hoz létre, nem pedig újabb armatúrákat, mint objektummódban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!