Miért nem hasonlitanak az androidos játékok a pc játékokhoz?
Hát első sorban Az android rendszer Open GL-t használ míg a PC DirectX-et
Mellesleg van pár PC átirat ami mit sem változott
Ott van pl a Carmageddon vagy mondjuk a Re-Volt
Ennek több oka is van.
Fizikailag ugyan egy Androidos teló vagy tablet teljesítményben köröket ver egy 20-30 éves PC-re, viszont teljesen más módon irányítunk egy PC-t és egy tabletet. Egy PC-s játékot elsősorban billentyűzettel vagy egérrel, ritkábban kontrollerrel, míg a táblagépeket érintőképernyővel. Emiatt nem igazán lehet egy az egyben portolni egy olyan játékot, ami időnként egyszerre 3 billentyű lenyomását igényli.
A másik ok, hogy ha már egy jóval nagyobb kapacitású vas áll rendelkezésre, ezt többé-kevésbé ki is próbálják használni. fejlettebb grafika, átdolgozott hang... amitől viszont már nem lesz ugyanaz, mint az eredeti. Egy mai szemmel nézve szegényes frafikájú játék meg habár számomra maximálisan élvezhető lenne, de a potenciális játékosok kb. 95%-át eleve elriasztaná.
Valamint amit már írtak, hogy ezek javarészt nem hivatalos portok.
Most nem is olyan nagy játékokról beszélek, azért szerintem nem lenne olyan bonyolult le másolni, az elemeit, szineit, Az ilyen Pc-s játéknak biztos hogy megvannak valahol azok a forrásai amiket használ. még ha nagyot is foglal, lekonvertálni, de ezek alig pár megásak
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!