Miért jelez állandóan az Avast?
Figyelt kérdés
Percenként 2-3 alkalommal kiírja, hogy az Avast rendszere blokkolt egy ártalmas fájlt. Hogyan értessem meg vele, hogy egyszer is elég volt kiírnia, és nem kell állandóan bejelentenie?2016. máj. 4. 15:47
1/4 anonim válasza:
Szabadulj meg a virusodtol eloszor. Rendszertolteskori vizsgalat utan eltunik. Azert irja ki folyton mert "ujra generalja magat" vagy nem tudja "megfogni"
2/4 Hominida válasza:
Ha szilárd meggyőződésed, hogy az a fájl biztonságos, ekkor vedd fel a filerendszer-vizsgálat beállításai között a kizárások közé. Ha viszont nem mindig ugyanarról a fájlról van szó, akkor én nem mászkálnék szívesen egy vírustenyészetben, de rád bízom. A pajzs azért van, hogy jelezzen. Ha zavar, kapcsold ki, és a géped nyugodjon békében.
3/4 A kérdező kommentje:
Karanténba tettem a fájlokat, mégis jelez. Egyébként rendszer-fájlok.
2016. máj. 8. 17:41
4/4 Hominida válasza:
A rendszerfájlok közül a Windows sokat tárol két példányban, és ha a főpéldány eltűnik a helyéről, vagy megváltozik, a tartalékot odamásolja. Ha a vírus a tartalékot (is) megfertőzte, a karantén nem fogja a problémát megoldani. Ha mentésed nincs a rendszerről, akkor helyreállítási módban indítva, telepítőlemezről talán le tudod cserélni a fertőzött fájlokat. De ha állandóan bejelez, akkor én már az egyéb fájlok vészmentését csinálnám, és keszülnék a eljes újratelepítésre, mert ott akkor már derékig áll a szutyok, sajnos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!