Valaki járt már igy? tescobol vásároltunk laptopot
garanciás
és xpt kéne ujra rakni szerintem
bekapcsoljuk a gépet és semmit nem mutat
hogyan tudnám meg ja vitatni valaki valami elérhetőséget tud vagy akinek volt már ilyen tescos
laptopja hogy csinálta hogy javitattta meg? esetleg valaki tud vm email címet telefonszámot nagyon fontos lenne
Még mindig nem egyértelmű a dolog...
Kezdjük az elején: az üzletben még működött?
"Semmi sem látszik" vagy "semmit nem mutat" - egyáltalán bekapcsolódik? Akkor viszont valaminek csak kellene látszania a képernyőn.
Ha tényleg semmi, akkor be sem kapcsolódik. Ilyen esetben a vásárlás helyén (persze rövid időn belül) vita nélkül ki kellene cserélni, vagy legalább megmutatni, hogyan működik - ha működik. És ott (talán) az okot is megmondják.
Egyébként nekem is az gyanús, hogy ez egy oprendszer nélküli gép. De valaminek akkor is látszani kellene a képernyőn.
Nagyon sok a megválaszolatlan kérdés, főleg a kérdező igénytelenségének köszönhetően.
Ez a kedvenc mondatom: "és xpt kéne ujra rakni szerintem"
:)
Pedig ha visszaviszed, a vevőszolgálatnál kötelességük foglalkozni a problémával. Ha mégsem, akkor elkéred a panaszkönyvet, és értesíted a fogyasztóvédelmet. Olyan nincs, hogy egy érvényes garanciával nem foglalkoznak.
Egyébként nem kritizálás volt, csak nem egy olyan felhasználóval találkoztam már, aki a gyárilag feltelepített FreeDos-ra vagy Linpus Linuxra azt hitte, hogy rossz a gép.
#6: Feltelepített operációs rendszer nélkül tilos kész konfigurációt árulni. De hogy az az oprendszer mi, arra nem tér ki a törvény.
Ha ezt így visszaküldi szervizelésre, azt fogják mondani, hogy a gép nem hibás. Ha bőbeszédűbbek, akkor hozzáteszik, hogy "csak nincs rajta operációs rendszer". Ezt a kérdezőnek kell megoldania.
Részletesen le van írva, hogyan kell telepíteni Windowst, lépésről-lépésre:
Egy live Linuxszal is ki lehet próbálni.
"xpt kéne ujra rakni szerintem"
Meglepődnék, ha Win XP-vel árulták volna.
"tesco hoz is be vittük nem segitetttek"
Olyan nincs. Verni kell az asztalt, panaszkönyvet kérni, fogyasztóvédelmet sűrűn emlegetni, stb.
Vagy először inkább visszamenni a műszaki osztályra, ahol konkrétan vettétek, és simán tanácsot kérni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!