Végteleníthető textúra?
Figyelt kérdés
Szeretnék PS-ben megpróbálni horizontálisan és vertikálisan végteleníthető textúrákat rajzolni. Azt, h ez a végteleníthetőség jó legyen (azaz, ha többször lerakom egymás mellé/fölé, az oldalainál illeszkedjen), hogy tudom a legegyszerűbben megcsinálni?2016. ápr. 16. 23:30
1/2 anonim válasza:
Próbáld meg felfedezni a logikáját:
Minden minta egyetlen alkotó mozaikból, csempéből áll, amit sokszorosítanak. Hozz létre egy négyzetet, és képzeld el minden lépésnél, hogy ezt duplikálod minden irányba.
Pl.: A négyzeted bal felső sarka a jobb alsó sarokban folytatódik a lemásolt elemen. Ha a négyzeted bal felső sarkába elhelyezel egy körnegyedet (legegyszerűbb), aminek át kell futnia egy másik elemre, akkor a körnegyed másik fele a jobb alsó sarokban fut tovább.
De legegyszerűbb, ha a minta nem érintkezik a négyzet széleivel.
2/2 anonim válasza:
Amikor egy régi játék pályaszerkesztőjéhez rajzoltam grafikai elemeket, úgy oldottam meg, hogy rajzoltam egy kb. olyan képet, amilyennek a textúrát képzeltem, négy felé szedtem, befelé fordítottam mind a négy darabnak a sarkait, így kívülről már passzoltak egymáshoz a másolatok, a belsejét meg helyrepofoztam, hogy ne legyen a látványos kereszt alakú vágás a képen, és kész is a végteleníthető tile.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!