Játékok rendszer követelményeinél miért nincsen összefüggés pl. a proci és a ram között?
Pl. Shadow of mordor: proci i5-750 (jobb) , ram 3gb (rosszabb)
rise of tomb raider: proci i3-2100, ram: 6gb
És ez két nagyon hasonló játék (program felépítése szempontjából)
Program felépítést tekintve lehet összefüggés, de hatékonyság alapján minden alkalmazás más.
Azt nem mondanám hogy nincs összefüggés de tény hogy pl az általad írt esetekben megfigyelhető.
Ne feledjük hogy ez rendszerkövetelmény, nem biztos hogy pont szüksége van pont arra amit írnak.
A különbség meg ugye az hogy míg a ramba előre betöltődnek az adatok, pl a map a render view-on belül, és nem mindegy hogy mekkora render distance, és mennyi aprólékos dolog van benne.
A processzor pedig az általad látott történéseket amik ott történnek, tehát porfelhő, szemcsék, víz stb adatokat továbbítja a videókártyának.
Lehet hogy te nem látod a különbséget a két játék között, de szakmai szemmel nézve biztos hogy találnánk általam említett eltéréseket, amik a gépigény eltérését okozhatják.
Ez így nagyon rövid leírás de azért remélem valamiféle érthető választ sikerült adnom :)
Üdv, :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!