2 napja frissitettem a Toshiba laptopom 8.1 röl win 10 re. Nagyon nem jön be. Szeretném ujra telepiteni a gepet. Sajnos amiket használtam telepitöket egyiket sem engedi telepiteni. Sem lemez, sem pendrie semmit. Valami megoldás?
Figyelt kérdés
2015. dec. 26. 23:41
1/7 A kérdező kommentje:
Se win 7 se 8.1 De ezeket a lemezeket többször használtam már asztali gépen.
2015. dec. 26. 23:43
2/7 anonim válasza:
30 napig gond nélkül vissza lehet térni az eredeti rendszerre. Utána kell olvasni hogy hogyan, mert pontosan nem tudom, én megtartottam a win10-et, nekem semmi gondom vele.
Ez talán segít:
3/7 |Orfeusz| 



válasza:





Persze, a BIOSba lépj be Windowsból (gépház - recovery ...), ott a windows boot managert kapcsold ki, hogy egyből dvdről bootoljon.
4/7 |Orfeusz| 



válasza:





Ha nem akkor egyszerűbb tiszta telepítéssel visszarakni, mint downgrade-elni.
6/7 A kérdező kommentje:
Köszi a segítséget, sajnos nem jött össze.Na most olyan gondom lett vele, hogy jelen pillanatban teljesen üres lett a HDD. Semmilyen telepítő lemezt nem indít el.sem usb legyen win 7 8.1,sem lan.Tudni kell hogy ez az államokban vásárolt toshiba satellite laptop.Lehet annak köze hozza amcsi a laptop,és az európai telepítőket nem inditja,vagy ilyen "régio kód" miatt szivathat??
2015. dec. 28. 09:54
7/7 A kérdező kommentje:
U.I: utoljára win 10 re volt felfrissítve és esetleg ez miatt még?Csak win 10 hozza vissza életbe? Bocs ha hülyének tűnök,de ennyire nem értek már hozzá.
2015. dec. 28. 09:56
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!