Régi (2003-as) Excel -ben hogyan kell sorok sorrendjét egyes oszlopokra rangsorolni?
Figyelt kérdés
Kicsit bonyolultan fogalmaztam meg bocsi. A lényeg adott egy kb. 150 soros 8 oszlopos táblázat, ez kéne nekem 8 különféleképpen elmenteni. Az első sor az oszlopok "címe" az első oszlopban pedig megnevezések vannak amihez 7 különböző oszlop számai tartoznak, vagyis a többi 7 oszlopban számok vannak. Na most nekem 8 mentést kéne csinálnom, egyet ábécé sorrendben, 7-et pedig (egyet-egyet minden oszlop számai alapján ami növekvő sorrendben van) növekvő sorrendbe. Nem megy sehogy se évek óta nem csináltam semmit excel-ben néhány full alap dolgot leszámítva, totál elfejeltettem, valahogy tegnap sikerült de nem érzékelte hogy az egész egy egység és csak az adott oszlopban található számokat rakta növekvőbe és így az egymáshoz tartozó adatok "elcsúsztak". Úgy kéne hogy érzékelje hogy egy sor az "összetartozik" és ha egy oszlop alapján rendezek akkor minden sor "menjen vele". előre is köszi a segítséget.2015. okt. 17. 11:24
1/3 A kérdező kommentje:
Már tárgytalan, meg van.
Akit érdekel: annak mondom
Adatok -> Sorba rendezés és ennyi. az egész táblázatot ki kell jelölni az oszlop címét is és akkor meg lehet neki mondani hogy melyik oszlopra rendezzen, növekvőbe vagy csökkenőbe....
2015. okt. 17. 11:45
2/3 A kérdező kommentje:
meg van egy szó :)
2015. okt. 17. 11:45
3/3 A kérdező kommentje:
erre leíróm megint :) MEGVAN
2015. okt. 17. 11:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!