Melyik programmal készülhetett?
Az ilyesmiken mindenesetre alaposan rágd át magad, és ha már a modellezés is meg a csontozás is megy, egyesítsd a tanultakat:
https://www.youtube.com/results?search_query=how+to+make+a+r..
https://www.youtube.com/results?search_query=blender+face+ri..
Meglepne, ha még utána is fikáznád a Blendert.
A megélés egy kicsit más dolog, ahhoz alapfeltétel a piaci programok ismerete -- de ettől teljesen független kérdés, hogy a Blender mire képes. Adalék:
http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programok__5..
@#14:
Nem. Egyáltalán nem ezt hiszem, sőt látatlanban is biztos vagyok benne, hogy ekkora odaadással nagyon jó dolgokat csinálsz. Mindössze azt gondolom, nem méred fel, hogy amikor tíz-tizenötször több időt felölelő tapasztalattal rendelkező szakemberek, akik együtt nőttek fel egy programmal, sőt, esetleg fejlesztőként bájtról-bájtra ismerik a működését, egy-két erre szakosodott művésszel csapatban dolgozva létrehoznak egy ilyen kétségtelenül mutatós csodát, azt nem lehet annyival elintézni, hogy milyen programmal készült. Ezt technikailag az összes jó 3D-programban meg lehet valósítani, ha nem pont így, akkor másképp. Ahhoz viszont, hogy ténylegesen meg is valósuljon, a programot kezelő emberek tudása, igényessége és általában többek együttműködése kell. Én speciel Mayával kezdtem, nem kell bemutatni nekem a zsenialitását, de a zseniális eszköz is csak eszköz, annyit tud, amennyit te. Attól, hogy ő a Maya, még nem fogja magától megcsinálni azt, amit a videóban láttál. És kéretik ezt nem úgy magyarázni, hogy én azt hiszem, te azt hiszed...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!