Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Melyik programmal készülhetett?

Melyik programmal készülhetett?

2015. okt. 13. 19:02
1 2
 1/18 Kerachi válasza:
Autodesk maya -ban 90%. Nem sokat tudok róla, de jó drága egy progi :D.
2015. okt. 13. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 tabaki ***** válasza:

Melyikkel, mégis, vajon melyikkel? Csak nem azzal, ami közvetlenül a videó alá van írva?


„Snappers Facial Rig for Maya (also available for 3dsMax) + dx11 or Cg skin shader with multiple wrinkles maps + Rig Manager to handle selection and to create/save poses.”

2015. okt. 13. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:
Kösz Kerachi,akkor ezek szerint Autodesk maya program az.
2015. okt. 13. 22:23
 4/18 anonim ***** válasza:
Tabaki hol tettél szert a leírás elolvasó szuper képességre? Tanítanod kéne és talán a következő generáció nagy része már általános iskolás korban elsajátítaná eme képességet.
2015. okt. 13. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 tabaki ***** válasza:

„ezek szerint Autodesk maya program az.”


Nem.

Ezek szerint a Snappers Facial Rig arc-mozgatórendszer (néhány aprósággal még csinosítva), amely itt ugyan a Maya változatban van bemutatva, de nem felejtik el megemlíteni, hogy a 3d Studio Maxre is elérhető. A Maya (éppúgy, mint a Max) kiváló program, csak a lényeget, amire kíváncsi vagy, azt pont nem ő csinálja, hanem ez a hasznos segédprogram.

2015. okt. 13. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 tabaki ***** válasza:

@#4:

Ovis koromban egyszer túl forrón kanalaztam bele a betűlevesbe, később pedig kifigyeltem, hogy a Bosnyák téri piacnak pont a bejárata fölött hiányzott néhány ormótlan gipszbetű. Azóta idült paranoiával keresek-kutatok feliratok után, mert az ember sosem lehet velük elég óvatos...

2015. okt. 13. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 A kérdező kommentje:
bocsánat a tudatlanságomért csak kiváncsi voltam,hogy ilyen élethű modelleket is lehet készíteni miközben én a blenderrel szarakszom...
2015. okt. 13. 22:54
 8/18 anonim ***** válasza:
Akik ezeket csinálják régebb óta foglalkoznak ezzel, mint te megszülettél.
2015. okt. 13. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 tabaki ***** válasza:
Majd amikor Blenderrel is annyit „szarakszol”, amennyit a Mayával kell az ilyenekhez, akkor azzal is megcsinálod. Ha pedig a modell megvan, nem olyan rossz a Blender riggelőrendszere sem, hogy ezt ne tudná: Add → Armature → Pitchipoy Human (Meta-Rig). Csak neked kell elegendő tudást és tapasztalatot szerezned hozzá.
2015. okt. 13. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 A kérdező kommentje:
Mind ha tudnád hány éves vagyok.
2015. okt. 13. 23:28
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!