Nem sikerül telepíteni a Heroes of Might and Magic III-at. Mit tegyek?
Tudom, hogy az első lemez az install a második a play. Ezzel sosem volt gondom. Régen működött mind kettő. Szerintem azzal lehet a probléma, hogy eddig nem voltak telepítve a windows update frissítései, de az utóbbi időkben feltelepítettem mindet. Szerintem valamelyik frissítés miatt nem megy megfelelően. De nem tudom melyik lehet a 200-ból.
Talán a DirectX? Fogalmam sincs.
Az nem lehetséges, hogy maguk a lemezek mentek tönkre? Nem olyanok már mint régen. Tíz évnél többet nem lehet rá kalkulálni. A gyártó sem garantál többet.
Pont nem rég telepítettem és minden win7 frissítés fent van és nem volt különösebb problémám. Nvidia kártyám van. 3 éves kiadású.
Más ötletem nem nagyon van. Ezért gondolom azt, hogy elég egy-két fájlnak sérültnek lennie, azt nem feltétlen jelzi hibás lemezként. Jobb híján egy letöltést tudnék javasolni, hogy azzal is ilyen e.
Nem derült ki melyik rendszerre próbálod (a 200 fölötti frissítésből a 7-re tippeltem), de a win 8-ra való felrakással másnak is gondja volt. Na annak a lelki világát nem ismerem, mert nem is próbáltam.
Ez a problémám: (illetve ez volt mielőtt letöröltem)
Launching the Game II
Problem: You try to start the game and the screen flashes
briefly, and you are returned to the desktop without
an error message.
Answer: There are probably miscellaneous programs running in
the background that are interfering with the game and
causing it to crash.
Solution: (see below)
For Windows 95 users:
- Press the CTRL+ALT+DEL keys at the same time to open the Close
Program window.
- Click on a program so that it is highlighted, then click on the
'End Task' button.
- Repeat this process until only 'Explorer' and 'Systray' are left
in the Close Program list, then try running the game.
For Windows 98 users:
- Click on the Windows 'Start' button, then choose 'Run...'.
- In the Run line type in: "msconfig", then push the 'Enter' key.
(This will bring up the System Configuration Utility.)
- Select the 'Startup' tab, and turn all of the check boxes off,
except for the one next to 'Systray'.
- Press 'OK'. When you are prompted to restart your system, click
'Yes'.
- Once your machine has restarted try running the program again.
De erre mi a windiws 7-es megoldás?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!