EZt hogy lehetne megcsinálni, Autodesk Mayaban?
A fejet, nem tudom, hogy kéne megcsinálni, mivel, a szem forma ovális, ezért nem elég, ha csinálok egy gömböt, és ráteszek egy textúrát. Illetve, a szemhéjat se tudom, hogy kéne megcsinálni
Én ezer éve Mayáztam, tehát komolyabban nem tudok segíteni, de pontszerkesztő módban akkora lyukat vághatsz a gömbre, és olyan formájúra foltozod be, ahogy akarod. Ez idáig meglehetősen sík szemléletű megközelítés, ennek alapján szemhéjként akár rá -- vagy a lyuk alá -- is rakhatsz egy megfelelő formára kivágott görbefelületet, de feltételezem, hogy a Mayában is van csúcspont-animáció, akkor elég ilyen formára kivágni a lyukat, és a szem csukásához-nyitásához a körvonalait mozgatni.
Nem ártana, ha az eddigi próbálkozásod eredményeként készült figurát fölraknád valahová .obj formátumban, akkor meg tudnám nézni Blenderben. Ha nem akarod közkinccsé tenni, közvetlenül nekem is elküldheted:
tabakisakal@gmail.com
Erről az E-mailról:
lamp.milan@gmail.com
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!