Blenderben, hogy lehet azt megcsinálni, hogy egy box-ra csinálok egy kör alakú lyukat?
Megteheted például, hogy a leendő lyuk helyén beledugsz a kockába egy hengert, és kivonod belőle. Ennek menete:
Kijelölöd a kockát → Add Modifier → Boolean. Itt az alapértelmezett Intersect műveletet Difference-re állítod, a kis kockával jelzett Object ablakocskában pedig kiválasztod a hengert. Utána megnyomod az Apply gombot, majd eltávolítod a hengert. Ez ugyan az egyik TESTET vonja ki a másikból, így az eredmény egy henger formájú bemélyedés lesz a kockában, de ennek a fenekét már könnyen eltávolíthatod pontszerkesztő módban.
Én a magam részéről viszont jobban kedvelem a következőt:
Eltávolítod a kocka egyik lapját, és pontszerkesztő módban a lap síkjába rakod a lyuknak szánt kört. Kijelölöd a kört, meg körülötte az üres oldal négy sarkát:
Utána Alt+F:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!