Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blenderben, hogy lehet azt...

Blenderben, hogy lehet azt megcsinálni, hogy egy box-ra csinálok egy kör alakú lyukat?

Figyelt kérdés
Ez nagyon fontos!Értelmes válaszokat várok.Nem sok időm van.Egy link is nagyon sokat segíthet.

2015. ápr. 23. 17:03
 1/2 tabaki ***** válasza:
100%

Megteheted például, hogy a leendő lyuk helyén beledugsz a kockába egy hengert, és kivonod belőle. Ennek menete:

Kijelölöd a kockát → Add Modifier → Boolean. Itt az alapértelmezett Intersect műveletet Difference-re állítod, a kis kockával jelzett Object ablakocskában pedig kiválasztod a hengert. Utána megnyomod az Apply gombot, majd eltávolítod a hengert. Ez ugyan az egyik TESTET vonja ki a másikból, így az eredmény egy henger formájú bemélyedés lesz a kockában, de ennek a fenekét már könnyen eltávolíthatod pontszerkesztő módban.


Én a magam részéről viszont jobban kedvelem a következőt:

Eltávolítod a kocka egyik lapját, és pontszerkesztő módban a lap síkjába rakod a lyuknak szánt kört. Kijelölöd a kört, meg körülötte az üres oldal négy sarkát:

[link]

Utána Alt+F:

[link]

2015. ápr. 23. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!:)
2015. ápr. 24. 20:05

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!