Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Mennyi az ideális FPS játékoknál?

Mennyi az ideális FPS játékoknál?

Figyelt kérdés

A konfigom: 4 magos 2,6ghz proci, 6 gb ram, hd4770 videókártya stb.

A dead space 2 jelenleg max beállításokkal ~50-60 fps között mozog, legnagyobb leterheltség(robbanás, több ellenféllel való harc) alatt se megy lejjebb 40-50nél

League of Legends fix 75 fpsel megy

A 2013as Tomb Raider átlag fps-e ~30.

Ezek az értékek mind max beállítás, felbontás alatt vannak.

Jónak mondhatók?


2015. jún. 5. 08:16
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

"a szemed tényleg nem tud feldoglozni többet másodpercenként"


Ez a 24 fps elég régre nyúlik vissza és szerintem hasonlóan akkora általános tévhit, hogy az agyunknak csak a 10%-át használjuk ki! A 24 fps részben ezért volt preferálva, mert drága volt a film. Sok esetben tapasztalni, hogy 30 fps sem elég a teljes folyamatossághoz, ha a jelenet gyorsan mozgó objektumokat tartalmaz és nincs elmosódás hatás sem.

Amúgy a szem feldolgozó képességét nem lehet pontosan fps-ben mérni csak egy olyan számot találni, ami felett már nincs tapasztalható különbség. Ettől függetlenül 60Hz képfrissítés és 60 fps már kielégítőnek kell, hogy legyen.


[link]

2015. jún. 5. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
no meg a játék grafikus motorjától is függ..
2015. jún. 5. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
minimum 30 FPS
2015. jún. 6. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 BoogeyMan666 válasza:

Az fps az csak átlagol az nem fogja neked kimutatni a valódi játék teljesítményét nem érsz vele semmit.

Főleg mikor nem is Fps-t vagyis másodpercenkénti képkockákat közölnek pl:guru 3d teszteken hanem egy nagy átlagot hogy körbe futott a pályán és azt se tudod mit csinált és egy gagyi programmal (fraps) mérte fel.

A minimum fps ami ér valamit de ez se pontos.

A minimum fps a valódi Fps ami egy másodpercre osztva nézi a képkocka számot persze a legalacsonyabbat mivel minimum.


(Ha te félmásodpercig 0.5s vagyis 5 tizedmásodpercig még pontosabban 500ms(0.500)millisecundum Konkrétan 0 képkockát kapsz akkor már szar az egész ennyi.!!!

De majd 60-at a másik 0.5, 5tizedmásodpercben (0.500+0.500=1.000s) akkor az átlag fps az 60 lesz mert 1 másodpercben átlagolva van. 1s/60 60fps


DE ugye a szemed észre veszi és látod hogy beszaggat ez lesz a mikrolagg.

Szóval pontosan ms milliszekundumos pontosság kellene hozzá és folyamatos képkocka 0.042ms/képkocka a minimum hogy szaggatás mentes játékélményed legyen.


24 képkocka másodpercenként igen

De ezt hogy és mikor találták ki???

Szerintetek?


Ez a törvény még a manuális világban született filmvetítőkön. Egy folyamatos mozgást végző mechanikus gép ami folytatólagosan tekeri a képkockákat vagyis filmszalagot 24-et másodpercenként folyamatosan. Nem kell több mert az agyad nem bírja feldolgozni ha többet lát ezért is lesz az állóképekből folyamatos mozgó kép ÉRTED?

De a digitális világot ne keverjük össze itt másképp jönnek a képkockák ahogy a számítógép képes létrehozni márpedig ha leterhelődik mert túl sok a HD felbontású kép pl:robbanás vagy tereptárgyak stb... miatt akkor bizony lemarad vele aztán mint az internet sebességben majd küldi később jóval később Szóval nem egy folyamatos folytatólagos dologról beszélünk.


Meg ugye létezik a minimum fps Na ez amit érdemes

2017. febr. 6. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 BoogeyMan666 válasza:

Ez elég nagy maszlag 100fps.com Milyen válaszokat ad? Semmilyet


Keverik a szezont a fazonnal.

A digitális és a manuális(analóg de akkoriban a filmhőskorában még kézzel tekerték mindenesetre a filmet be kell kézzel fűznie a mozigépésznek)) világ különbözik nem kell össze keverni. A régi időben valós megfogható és tapasztalatokon alapuló törvényeket írtak filmszalag vetitő, mozi ennyi leülsz látod. Rég kitapasztalták hogy ennyi az annyi képkocka nem kell több ha folyamatos nem akadozik nem szaggat mint digitálisan. Nem vagy te légy összetett szemmel hogy a filmtrükkök nem vernek át.


A digitálisban nem így van nincs mit megfogni tapasztalni.

Processzor dolgozik elektronika elektronok stb -ről van szó és a teljesítmény a legfontosabb de nagyon kis részletekre lebontva nem állandóslagos ahogy az áram se mivel váltó árammal működik szóval nem lehet elvárni az egyforma teljesítményt minden 0.04166666666667/képkocka legyen.

Inkább az a legfontosabb hogy nagyon jó géped legyen bírja a terhelést hogy minél kevesebbet hibázzon akkor jól fogja bírni a terhelést.

2017. febr. 6. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
Szerintem nem csak a folyamatosságon/állandóságon múlik a dolog. A 24 képkockánál lehet jöbb lett volna a 48 is is ha direkt összehasonlítják bizonyos jeleneteknél, de a kis változásért cserébe dupla költségekkel kellett volna számolni. Plusz egy hagyományos filmen egy gyors jelenet (pl egy hirtelen kézmozdulat, egy gyorsan elhúzó autó stb) elmosódott lesz, ami nagyban javítja a folyamatosság érzését. Egy játékban minden renderelt képkocka éles és máris nem elég a 24 fps. Van mikrolag jelenség is és valóban sokat számít a minimum fps és a folyamatosság is, de ennek ellenére nem merném kijelenteni, hogy 24 éles, fénykép minőségű, elmosódásoktól mentes képkockával folyamatossá lehet tenni egy gyorsan mozgó/változó részletet egy jelenetben... Biztos vagyok benne, hogy például a blur mentes CS játékosok ha korlátoznák a rendert 24 fps-ben és ehhez igazodna egy freesync monitor is (ezt a gép kisujjból kirázná és kicsi lenne a mikrolag esélye is) akkor nem lennének elégedettek a kapott eredménnyel (nem csak érzésre az input lag miatt, hanem látványra sem).
2017. márc. 11. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
24- meg 30 fps annak jó aki leragadt az ezer éves c2d vagy phenom x2 procijánál és azt hiszi mert ő nem fejlesztett más is az őskorban maradt . De fejlődni kell !
2017. márc. 13. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!