Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Autodesk 3Ds Max -ban hogyan...

Autodesk 3Ds Max -ban hogyan kene ilyen alakot letrehozni?

Figyelt kérdés

[link]


Amikor csinalok egy cylindert - es atalakitom polygon modelinben > convert to poly . Ezutan kivalasztom a POLYGON modot- ezutan kivalasztom az egyet kockakat es befelenyomom. Ezzel az a baj hogy nem sima felulet lessz (nem egyenes,sík) hanem mint a cylinder ez a benyomott resz is ferde lessz egy kicsit


2015. márc. 24. 22:10
 1/4 papagenou ***** válasza:
blenderben kiválasztanám a kérdéses felületeket és a megfelelő (pl X) tengelyen méretezném 0-ra, így sima felület jönne létre. gondolom van hasonló lehetőséged.
2015. márc. 24. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 tabaki ***** válasza:

@#1:

Na, most az egyszer nem mertem nem mertem előhozakodni a Blenderrel, de fölbátorítottál, hátha tényleg Maxben is használható.

Én a rajzokon ábrázolt formát így csinálnám:


Egy körlapot egy segédvonalon az eredeti szerkezettl függetlenül, tetszés szerinti helyen elvágnék:

[link]

A fölösleges csúcspontokat törölném:

[link]

Utána az egészet kihúznám:

[link]

Eredmény:

[link]


Másik módszer:


Hengerből kiindulva felülnézetből egy segédvonallal átvágnám a testet, és kijelölném a fölösleges csúcsokat:

[link]

Törölném őket:

[link]

Utána befedném a lyukakat. Eredmény:

[link]


A renderelt ábra részleges bemélyedését a rajzzal összevetve nem értem, de hasonló elven az se probléma.

A felület felosztása után törölném a fölösleges lapokat, a négy sarokpontot a test belseje felé kihúznám, és lefedném a pontokkal körített felületeket:

[link]

2015. márc. 25. 03:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

koszonom a valaszokat. Esetleg Maxben nem tudjatok,hogy hogy kell ha kitorolom az egyik oldalat a kockanak >> akkor hogyan tudok oldalt berakni ? szoval az ures oldalt visszacsinalni,hogy ne egy lyuk legyen ott hanem egy oldal (ez nem csak kockara ervenyes,hanem akar a cylinderre is ha levagok az egyes oldalat amit kijeloltem akkor hogyan tapasztom be a lyukat egy sikkal?) ?


A masik pedig amit nem tudok,hogy hogyan lehetne hasznalni a vonalzot? ugy mint autocadben hogy osszekotok egy vonalat akkor azt lemerje hogy milyen hosszu? ilyen van 3D maxban is?

2015. márc. 25. 11:37
 4/4 A kérdező kommentje:

Az elso meg van. A border>CAP keszit egy oldalt a kivalasztott reszhez


De a masodik kerdesem a vonalzoval meg mindig aktualis. Hogyan tudok pontos meretek alapjan dolgozni. Azt tudom hogy hogyan allitsam be a kocka pontos meretet ha letrehozok egyet....de ha pl egy konkret helyen akarok belevagni vagy rahelyezni valamit,azt hogyan adhatom meg?

2015. márc. 25. 12:17

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!