Milyen fajta tudás, és milyen fajta szoftver kell ahhoz, hogy saját magunk készítsünk otthon egy professzionális rajz/szerkesztő programot?
„szoftver készítő szoftver”
Ilyesmire nem találsz kész célszoftvert, a lényeges részeket neked kell megírnod programnyelven. Bár nem értek hozzá, gondolom, a sebességigény miatt érdemes C++-ban megírni, és feltételezem, hogy néhol tiszta assembly részletek is hasznosak lehetnek. A felhasználói felületet egy alkalmas IDE segítségével is összerakhatod, de ez jelentéktelen feladat a mögötte futó program elkészítéséhez képest.
Elsősorban tehát programoznod kéne tudni (mondjuk az említett két nyelven), mégpedig nem úgy, hogy két hónap alatt bebiflázod az összes utasítást, hanem a gyakorlatban is megismerve a használatukat, illetve az algoritmusokban való gondolkodást. Ehhez mellesleg nélkülözhetetlen az angol nyelv ismerete is -- egyrészt a programnyelvek csaknem mind az angolra épülnek, mársrészt a szakirodalom legnagyobb része angolul érhető el.
Másodsorban a grafika területén nem nélkülözhető az elég erős matematikai tudás sem, főleg a vektoralgebra (meg nyilván sok egyéb, csak hát, mondom, nem értek hozzá), ami mindenképpen szükséges a megjelenítő rendszer megértéséhez és főként irányításához.
De szerencsésebb, ha okosabbnak adom át a szót. Megpróbálván megelőzni a harmadéves programtervező infós hallgató kolléga obligát egyoldalas hozzászólását, belinkelek egy oldalt, ahol megtalálod (#5):
http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programozas_..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!