A word accesst mire használják irodában?
Figyelt kérdés
Lett egy asszisztensi munkám es a főnök az adatokat accessbe akarja tenni, pedig mar most is tok rendezetten vannak az excellben. Nem értem, mi a különbség? Miben mar a működésük?2014. aug. 4. 18:42
1/7 anonim válasza:
az access kvázi adatbázis kezelő tehát lehet benne egyszerűen szűrni pl.
2/7 anonim válasza:
Az egyik egy táblázat, a másik egy adatbázis.
Exportálni viszonylag egyszerű, ha valóban rendezett.
Egy excelből nem tudod lekérni egy SQL kóddal, hogy a 16-os id mellett milyen típusú és nevű termék van, majd módosítani a vételárát, vagy átnevezni az adatbázist. A főnök döntése pedig teljesen racionális. Aztán, hogy a Wordöt hogyan keverted ide, azt nem igazán tudom felfogni.
3/7 A kérdező kommentje:
Microsoftra gondoltam, azt akartam írni!:) koszi a válaszokat!
Tehát, ha jol értem: az accessbe is beviszem az adatokat, es utána lényegében könnyebben, esszerubben tudok rákeresni dolgokra?
2014. aug. 4. 18:56
5/7 anonim válasza:
Egyébként nem csak a keresés, hanem a kezelés is sokkal könnyebb benne, meg pl. az is megtalál benne valamit, aki még soha nem találkozott előtte az adatbázissal.
6/7 A kérdező kommentje:
Akkor remelem en is belejovok majd!:)
2014. aug. 4. 21:37
7/7 anonim válasza:
~2 óra alatt mindent tudtam róla. Itt az SQL szintaktikája is beletartozik, csak épp nem írtam bele beágyazott vb-scriptet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!