Blender 3d Sculpt mode bug?
Sziasztok, egy kicsit új még nekem ez a program. A problémám az vele hogy amikor elkezdtem akkor még simán tudtam a Sculpt módban szerkesztgetni, de amikor újra megnyitom a programot hogy ez új projektet kezdjek, hiába csinálom pontosan ugyan azt mint legelőször, a Sculpt módnál bármelyikkel próbálkozok, egyik sem működik jól, pl a Grab nem csinál "púpot" a kockára, hanem csak akkor csinál valamit ha a kocka sarkánál fogom meg, de akkor meg csak elhúzza az oldalát... Ha valaki esetleg találkozott már ezzel a problémával és tudja ennek a megoldását, annak nagyon megköszönném ha leírná nekem hogy lépésre-lépésre hogy tudnám legközelebb ezt az esetet kiküszöbölni. Válaszokat előre is nagyon köszönöm. :)
Ja és hogy lehet belevájni a formába? Vagyis belemélyíteni. :D
Föl van osztva a kockád felülete apróra? Vagy a Topology menüpontban lenyomtad az Enable Dynamic gombot?
Mélyítés: Ctrl.
Nagyon köszönöm a gyors választ! :)
Hamar megnézem, lehet ez volt a baj.
Bizony, néha nem ártana, ha megérteném, amiről beszélsz... Miféle szemcsésedésről van szó? Mindenesetre nézd meg az emlegetett Dynamic módnak a beállításait is, változtatgatás közben érdekes dolgok adódnak. A Smooth Shading bepipálásával gömbölyítheted össze a felület árnyékolását (de lehet, hogy nem ez volt a problémád).
Legjobb lenne, ha föltennéd valahova a régi .blend-fájlodat meg a mostani bajosat is, hogy letöltve meg tudjam nézni, hátha abból többet tudok kiokoskodni. Ha nem akarod ország-világ elé tárni, el is küldheted, ide:
tabakisakal@gmail.com
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!