Autodesk Maya 2013 probléma, segítség?
Kedvtelésből elkezdtem tanulni a programot, és egy egy videósorozat alapján elkezdtem egy nagyon alap kis animációt csinálni vele. A Minecraft nevű játékban építek egy kis szigetet fákkal, és importálom Mayába. A feladat az lenne, hogy a fák nem csak úgy ott vannak, hanem megnőnek. A lentebb leírt videóban ez a rész 6:30 -tól 7:20 -ig van. A lépéseket teljesen pontosan követem. Rámegyek az első képkockára és beállítom a méreteket 0-ra. Eddig oké, viszont ha ezen a sávon átmegyek mondjuk a videóban látott 25. képkockára, akkor a méretek nem maradnak 0-n, hanem visszaállítódnak 1-re ha nyomok entert, ha nem, teljesen mindegy. Ezután ha visszamegyek az elejére ugyan úgy 1 a méret. Szinte biztos, hogy valami hihetetlenül egyszerű a megoldás, csak egyszerűen nem tudok rájönni. Mielőtt bárki is kérdezné utánanéztem, de erre konkrétan nem találtam semmit. Magyarul tuti nincs ilyen, angolul meg ha lenne is, akkor se biztos hogy az angol tudásommal megtalálnám.
Itt az említett videó, 6:30 - 7:20 a lényeg: https://www.youtube.com/watch?v=eF8XPtHmViE
Köszi előre is ha van valaki olyan türelmes, hogy segítsen!
Nos minden egyes képkocka egy külön "mentés" a projecten belül szóval ez normális.El kell menteni.--->
Ha elakarod menti hogy nulla(azon a kép kockán) legyen nyomd meg az "S" és set-tel.Ennyi...már jól értelemeztem a kérdést.Ha kérdesd van írj privit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!