Szeretném a mintát úgy rárakni a ruhára, hogy az a gyűrődések mentén menjen és a minta ne mosódjon el mert akkor semmi értelme, ebben kéne a segítség?
"persze"
Akkor már csak a lényeg van hátra: Melyik program, miféle kép, milyen minta? A számítástechnikában általában is többféle megoldás van egy-egy feladatra, de ha az sincs pontosan meghatározva, a lehetőségek száma a végtelenhez konvergál.
Ha nem szándékos szívatásból tetted föl a kérdést, lehetőleg mutasd be, hogy kábé mit szeretnél, vagy hogy meddig jutottál. Tedd föl valahova a képet, ha személyiségi jogokat is érinthet, tedd előtte felismerhetetlenné.
Photoshop cs6,ruha anyag minta,
"Ha nem szándékos szívatásból tetted föl a kérdést"nem,nem szivatásból tettem fel a kérdést,én komolyan kérdeztem!
sajnos nem tudom megmutatni mert szégyelős vagyok másoknak a munkáimat mutatni,remélem meg értesz,de megtudom mutatni mire gondoltam...
látod ezt a srácot?nézd meg alaposan a ruháját,ahogy a mintázat vele együtt megy a gyűrődéssel,nos én is így akarom,szántalanszór próbáltam be vetni erre megoldást,de semmi,ezért tettem fel ezt az érdekes kérdést...
Minden manga iránti viszolygásom ellenére el kell ismernem, hogy ez technikai megvalósításában igazán kiváló kép. Ami neked rossz hír, hogy egészen biztos, hogy nem Photoshop. Valamilyen 3D-szoftvert használtak, hogy milyet, az itt közömbös (nyilván valami drága fizetőst, de elvileg a Blenderrel ugyanúgy megcsinálható). Ebben az esetben a felületre illesztett mintát a renderelés során a program maga igazítja a formához, és mint láthatod, képes megfelelően domborítani, illetve megvilágítani is. A 3D-vel az a baj, hogy tökéletesen más műfaj, mint amit megszoktál. Tehát hiába töltesz le egy alkalmas programot, azt azon túl, hogy a kezelését megtanulod, egy egészen más logika szerint kell alkalmaznod. A linkelt kép egyébként a 3D-n belül sem holmi vasárnapi grafikus ujjgyakorlata, hanem bravúrstikli, amelyet csak komoly tanulmányok után leszel képes megközelíteni.
Nem tudom, hogy a Photoshop mire képes képes most a 3D-grafika terén, de az a gyanúm, hogy erre nem. Szerintem a legtöbb, amit várhatsz tőle, hogy egy külső programmal készített modellt bele tudsz vinni -- és a textúrázás átviteléről egy kukkot sem tudok. Valószínű, hogy kénytelen leszel megmaradni az eddig ismert eszközöknél, tehát egészen apró, megfelelően forgatott és torzítgatott képrészleteket összedolgozni, vagy egyszerűen (de embertelen munkával) megrajzolni az egészet. Szerintem kényelmes, igazán hatékony megoldás 2D-ben nem létezik.
A Blendert itt találod:
Itt találsz hozzá jó tutoriálokat:
...de mondom, egészen más, mint amit eddig műveltél, és egy-két éven belül ne reménykedj látványos eredményben. Viszont nagyon élvezetes foglalatosság, és ha valami konkrét problémában elakadsz, szívesen segítek, ha tudok.
Ezeknek az ábráknak némelyikén (nyomokban) felfedezheted a hasonló megoldást:
Ezen a próbán jobban látszik:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!