Hogyan lehet ezt "megmondani" az excelnek?
Ki akarom íratni mondjuk a C49-es cellába, hogyha a C48-asban lévő érték egyezik a C2-ben lévővel, akkor írja oda, ami a B2-ben van, ha a C3-mal egyezik, akkor a B3-at írja be stb.
tehát C49=B2, ha C48=C2
C49=B3, ha C48=C3
stb
C49=B25, ha C48=C25
Hogyan kell ezt a függvényt létrehozni?
idáig én is eljutottam, de hogy fűzöm össze a sok kis ha függvényt? meg tuti van egyszerűbb módszer is, minthogy 100 sorhoz beírok 100 if függvényt
vlookup/fkeres?
fkeressel megkeresed a b2:c25 "tábla" 2.oszlopában(C) a c48 értékét a , és visszaadni pedig az 1.oszlopból(B) kéred az értéket.
Ha jól emlékszem így működik az fkeres
utánanéztem
sajnos csak az 1. oszlopban képes keresni, így a legkönnyebb, ha felcseréled a 2 oszlopot,
vagy beszúrsz egy d oszlopot, ami d2=b2, stb, és a C:D táblát adod meg az fkeresnek, és a D-t rejtetté teszed
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!