AVIRA vírusirtó programnál a rendszer automatikusan levonja a bankkártyámról a pénzt. Hogyan tudnám ezt megszüntetni?
2012 őszén volt egy akció az Aviránál olcsón juthattam 1 éves licenszre. A bankártyámon keresztül fizettem, számlát is küldtek. A licensz 2013 őszén járt volna le. Csak az Avira rendszere automatikusan levonta tőlem a következő évi licensz árát is. Nagyon mérges voltam,
persze frissült a következő évre is az Avirám,de jóval drágábban mint korábban.
Nem tudom, hogy az Avira rendszer hibázott-e vagy én azzal h véletlenül nem 'X'-eltem be/ki vmit adataim megadásakor.Ilyenkor mindig ngyon figyelek, csak ugye minden angolul történt (avirának nincs magyar változata), mivel angolul nem tudok, így könnyen hibázhattam én is.
Abban kérnék segítséget, hogy hogyan tudnám ezt a problémát megszüntetni. Azt szeretném elérni, hogy legközelebb (2014 őszén) ne automata vonja le az összeget a bankártyámról, hanem legrosszabb esetben is ajánlja fel, hogy most 'kell a frissítés ennyiért v. nem?' (Ez lenne a korrekt nem?)
(Az avirátol nem tudok segítséget kérni, nincs egy magyar ügyfélek számára fentartott telefonszám. nincs magyar email elérhetőség, nincs magyar fórum)
Létre kell hoznod és - vagy ha már van csak - be kell lépned a fiókodba, és ott kikapcsolhatod ( ha jól olvasom ):
a rendszer nem érzékeli h az az ember aki megnyitotta ezt a számlát megegyezik azzal, aki 2013 ősszel fizetett érte.
számlával tudom igazolni persze. Az lenne a jó ha tudnék a rendszer felé hivatkozni a számlaszámommal, v egyéb számmal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!