Unity 3D és/vagy Blender (játék készítés)?
A Unity szerintem elég jó, nyugodtan használhatjátok (ha a valós idejű árnyékok kezelése nem létszükséglet). Blender Engine-t is használhattok, de ne a modellezőprogramét, mert az játékokra nem jó, van nekik is játékengine-ük:
"Blender has its own built in Game Engine..."
Hm, szerintem a játékmotor ugyanannak a programnak egy másik eleme. A játék elkészülése után menthető önállóan futtatható formában (a User Preferences ablak Addons fülének a Game Engine beállításában engedélyezed, onnantól benne lesz az Export menüben), ekkor a program mellékeli a futtatáshoz szükséges könyvtárakat.
Nem tudom megítélni, hogy melyik a jobb, egy próbát mindenesetre megér a BGE is. Én csak próbákat csináltam vele, de ha belerázódtok, eléggé kézhez álló.
Erre én is nagyon kíváncsi lennék, egy barátommal szintén ugyanígy vagyunk, Unity 3D, modellezni pedig Blenderben, azért pont Blenderben, mert szerintünk ebből lehet a legkevesebb gonddal átvinni a modelleket az Unityba, de azt én is szeretném megtudakolni, ehhez melyik a legkézenfekvőbb modellező program(?)
Lehet hülyeséget írtam, ezért külön bocsánat, csak érdekel engem is ez a dolog
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!