Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » A Microsoft Excel-ben hogyan...

A Microsoft Excel-ben hogyan lehet kikapcsolni az automatikus kitöltést? Pl. : ha azt írom 10/6 ő átírja október.6-ra. Ezt szeretném kikapcsolni.

Figyelt kérdés

2013. aug. 8. 17:41
 1/3 robinson1 válasza:
a beallitasokban kerresd meg
2013. aug. 8. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Jobb klikk, cellaformátum, szám fülön a kategóriát állítsd szöveg-re.

Jelöld ki a tartományt és egyszerre átállítja az összes cellán.

2013. aug. 8. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
A második válaszolónak köszönöm!
2013. aug. 8. 17:50

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!