Office Access 2003. Hogyan tudom megcsinálni, hogy kitöltse magát?
Vállalkozásomba próbálok csinálni egy adatbázist, hogy a megrendeléseket könnyebben, jobban tudjam kezelni. De már nem ma volt, amikor én ezeket tanultam, felejtettem bőségesen.
Készítettem 3 táblát, egyikben a futárok vannak, másikban a megrendelők, harmadikban a megrendelések.
Azt szeretném elérni, hogy a futárokat és megrendelőket feltöltve könnyen és gyorsan tudjak megrendeléseket bevinni. Össze is kapcsoltam a táblákat, de csak addig jutottam el, hogy nem enged mást beírni, csak olyat, aki már szerepel a megrendelőknél, viszont ugyanúgy nekem kell kitölteni tovább az egészet.
Azt szeretném, hogyha beírom a nevet, a címet és telefonszámot magától beírja, a hozzá tartozó futárral együtt (ezt cím alapján én választottam ki a megrendelők táblában, hogy kihez kicsoda tartozik).
Így lehetne gyorsan dolgozni. Ha nekem kellene mindent kitölteni, akkor akár maradhatnék is az excel táblánál, mert értelmét veszíti az adatbázis.
Köszönöm előre is a segítséget!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!