SÜRGŐS! Rendszertelepítéskor összeomlás win7 rendszeren új ASUS laptopnál mit tegyek szervíz?
Délután a rendszerem teljesen belassult majd újraindítás után win7 lemezt kért a javításhoz de nem sikerült javítania, a rendszerbe nem tudtam belépni így elkezdtem újrarakni.
Nem első rendszertelepítésem de minden telepítéskor egy ilyen -> Hibakód: 0x80070015" üzenet ugrik fel a telepítés 70-80%-a között.. A lemezt 4 hónapja használtam semmi gond nem volt vele. A laptop 4 hónapos ASUS X54HR SO310D 4GB ram, 2.3proci, 500GB tárhely és 1GB radeon videókártya.
Gyors megoldás kellene mert a héten szükségem lesz rá a vizsgáimhoz :/
Feltöltöttem egy videót is a hibáról. A gép folyamatosan újraindul a sikertelen javítás miatt. Egy kép a hiba konkrét nevéről:
Szerintem mit tegyél? Leírtam.
Kézrátétellel nem lehet gyógyítani a sz.r vinyót, milyen további jó ötletet kellene kitalálnunk.
Persze hogy elviszed a szervízbe.
ma válaszolt az ASUS a szöveget bemásolom nektek:
Tisztelt Ügyfelünk!
Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében köszönettel vettük hibajelentését, melyet a [link] oldalon tett.
Tekintettel az ügyfélszolgálatunkra beérkező hibák természetére, kérjük, az esetlegesen előforduló szoftveres természetű hibák elhárítása vagy annak teljes kizárása érdekében legyen szíves ellenőrizni a következő , jellemzően szoftveres szinten előforduló problémaforrásokat. Mivel szervizpartnerünk szoftveres hibákat sem garanciális kereteken belül sem azon kívül nem hárít el, így kérjük, mindenképpen szűrje ki és próbálja elhárítani saját kezűleg az ilyen jellegű hibákat.
Jellemzően előforduló szoftver szintű hibaforrások és azok elhárításának gyakorlati lehetőségei:
- Operációs rendszer -> újratelepítés (a fontos adatok mentése után!) A készüléket csatlakoztassa a hálózathoz és helyezze be annak akkumulátorát.
A bekapcsolás után közvetlenül (a „bootolási” folyamat közben) az F9 gomb szakaszos megnyomásával hívható elő a rejtett partíción lévő telepítő állomány (eeepc esetében az előbb említett funkció elérése érdekében a „boot booster” funkciót a BIOS-ban szíveskedjék kikapcsolni „Disable”)
Ezek után be fog jönni a készülék helyreállító szoftvere, ami keresztülvezeti Önt a teljes folyamaton. (Ez kb. 1-1,5 órát fog igénybe venni.)
- Illesztő programok letöltése vagy frissítése ( [link] ) Amennyiben az operációs rendszer az eszközkezelőben nem ismeri fel az eszközt.
Ez nem lehet szoftveres hiba hiszen nem a rendszer romlott el hanem a laptop egyik fizikai, hardveres része.
Erre érvényesnek kellene lennie a garinak nem??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!