Hogyan lehet a Microsoft Flight Simulator X játékba repülőgépeket tenni?
Google fordítóval egy leírás fordítva. Szerintem érttelmezhető:
Utasítás
1
Alapértelmezés szerint a Microsoft Flight Simulator X van telepítve a C:> Programok> Microsoft Games> Microsoft Flight Simulator X, de választhatja ki a kívánt helyet, amikor első telepítésekor. Ha ez a helyzet, akkor meg kell találni a könyvtárba a számítógépen a telepített FSX szoftver.
Ne feledje, hogy ※> használnak a tényleges "backslash" karaktert a fenti könyvtárak / utakat. A tényleges használó a "backslash" ütközik eHow szerverek, ezért nem lehet használni, és közzétenni.
※ cikk fogja használni> a "backslash" ez alatt a tutorial.
2
Vessen egy pillantást a FSX könyvtárban. Az összes mappa ott van 5 mappa fontos tudnod kell, amely testre szabható. Ezek a következők:
•> SimObjects> Repülők (mappa animált objektumok). Ez a mappa fog használni a legtöbbet, és ahol a repülőgépek gyűjteménye őrzik. Akkor hívják ezt a repülőgép könyvtár. Azt azonban tartalmazhat más dolgokat, mint a szállítás és az embereket, állatokat, ... stb, alapvetően mindent lehet animált az FSX programban.
•> Effects (mappa füst, fények, stb ...)
•> Gauge (mappa repülőgép vezérlő panelek, stb ...)
•> Sound (hang mappát a motor, a műszerfal, az utastér, környezet, stb ...)
•> Texture [mappa repülőgép festés, bőr (egyesek azt matrica), minták és grafikák kapcsolatos vizuális ... stb]
Szponzorált Linkek
Egyszerű GUI tervező eszköz
Gyorsan létrehozhat szoftver GUI prototípust. Nincs kódolás. Ingyenes próbaverzió.
www.CarettaSoftware.com
3
Hozzon létre egy új mappát és nevezd el, például a repülőgép. Fogjuk használni ebben a mappában tárolja személyre szabott tárgyakat, azaz repülőgép.
Elméletileg, akkor helyezze a letöltés az első mappát említett 2. lépés. De hogy tartsa szervezett és károsodásának megelőzése érdekében az eredeti tárgyakat, amik a FSX szoftver, hozzon létre egy másik mappát csak az egyedi tárgyak.
4
Menj a C:> Documents and Settings> username> Application Data> Microsoft> FSX könyvtárban. Nyissa ki és szerkessze a fájlt FSX.cfg.
A "Main" részben található a tetején a fájlt, keresse meg néhány sort a forgatókönyvben ezzel kezdődnek:
SimObjectPaths.X = xxxxxx
Másolja az utolsó e sorok, és illessze be az új szöveget sort. Ezután növeljük az X értéket a következő magasabb számot. Ügyeljen arra, hogy módosítsa az utat az új vonal a szám után a "Légi jármű" (vagy amilyen nevet használják az új mappát 3. lépés). Példák: Repülőgép SimObjectPaths.14 = / = SimObjectPaths.227 (az új mappa neve). Mentse a fájlt FSX.cfg.
FSX támaszkodik nevű fájlt FSX.cfg megmondani, hogy hol találni kapcsolatos fájlt a merevlemezre. Mivel mi hoztuk létre egy új mappát, akkor kell legyen FSX tudni, hol és hogyan találja ki, vagy a mappát, és a tárgyak ott semmit sem érnek, hogy a szoftver.
5
Mostantól kezdve, le repülőgépek és egyéb animációs tiltakozik a létrehozott mappa 3. és 4. lépést. Ahhoz, hogy új mappákat hozhatunk létre más addons szerű hatást, Gauge, hang, ... stb, amit már a 2. lépés, csak ismétlem, hogy te a "repülőgép" mappát, és nevezze el az új addon mappákat kell.
Az új repülőgépek kell jelennie a menübe, amikor dob FSX után ez a bemutató.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!