3ds max 2012 teljesítmény. Hogy is van ez? Nem értem, miért gyorsabb a viewport kirajzolása, ha nincs backface cull az objektumokon.
Figyelt kérdés
3ds max 2012-t használok, és nagyon lassú volt a gépemen. Igaz, a gép nem mai darab. Egy másik gépen egy frissen telepített 3ds max 2012 nagyon szépen ment, picivel jobb CPU és egy sokkal jobb videokártya van abban a gépben.
Rájöttem, hogy ha nincs backface cull az objektumokon, akkor gyors, nekem is nagyon sokat dobott a teljesítményen!
De nem értem, ha egy polygon mindkét oldalát renderelnie kell (a valós idejű viewportokról beszélek), miért SOKKAL gyorsabb? Számomra ez nem logikus! Pont, hogy azt várnám el, hogy lassabb legyen, többet kell számolnia. Vagy tévedek?
2012. jan. 20. 18:19
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!