Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Egy irodában mi a legfontosabb...

Egy irodában mi a legfontosabb, amit tudni kell excelből?

Figyelt kérdés
Eddig, ahogy néztem szum/átlag fv., szűrés, rendezés...ezenkívűl még mik vannak, amiket nagyon gyakran kell használni?
2011. aug. 31. 13:05
 1/2 anonim ***** válasza:
Munkakörtől is függ. Nálunk elég alap kell csak, a szummán kívül mást nem is használunk a függvényekből, cellát/oszlopot beszúrni/elrejteni tudni kell, és cellaformázási dolgok vannak még nálunk napi rendszerességgel.
2011. aug. 31. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Formázással nincs gondom, az remek, csak a függvényeket nm nagyon vágom :)

Adatbázist kell majd kezelni, meg a forgalmi adatokat kell számolni, ahogy tippelem.

2011. szept. 1. 11:50

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!