Hogyan kell excel segítségével eredménykimutatást vagy részösszegképzést készíteni?
Figyelt kérdés
Előre is köszönöm :).2011. máj. 2. 19:50
1/4 anonim válasza:
Először jelöld ki a munkalapon, hogy miről készüljön
Aztán Excelben az Adatok fül ott a Részösszegek, innen már beállítástól függ :)
2/4 A kérdező kommentje:
És eredménykimutatást? Mert van egy példám és ott kijött egy kimutatás eszközök fül. Ugyan olyan mint amikor táblázatot csinálok csak az ugye táblázateszközök. Szóval a kimutatás eszközök fül, hogy jön ki?
2011. máj. 2. 20:37
3/4 anonim válasza:
Utóbbi kérdésedet nem nagyon értem, de eredménykimutatást, meg ugyanúgy csinálsz, csak az adatok / kimutatás vagy kimutatásdiagramra kattintasz. Kijelölöd ugyan azt, megjelenik egy táblázat, és oda be kell húznod egy kis ablakból azt ami alapján szeretnél kimutatást csinálni, lényeg, hogy mind a háromba húzzál valamit
4/4 A kérdező kommentje:
Tudnátok olyan oldalt ajánlani ahol vannak fent kész ilyen feladatok? Előre is köszönöm
2011. máj. 4. 20:30
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!