Hogyan tudnám a lehető legjobban csökkenteni a gép terhelését, miközben filmet töltök le?
Valami olyan módszer kéne amivel a gépemet a legjobban a videóletöltésre tudnám irányítani, de ehhez nem akarok hatalmas átalakításokat a gépen, csak olyan, hogy amikor épp letölteni akarok akkor 1-2 perc alatt megcsinálom, és csak a legfontosabbakra és a letöltésre figyel a gép.
Ez azért kell mert gyakran lefagy a gépem és valami módszer azét kéne, hogy ne keljen mindig újra indítani a letöltést.
Igen, a lefagyás okát kéne megtalálni, mert az semmiféleképpen nem normális jelenség. Ne halogasd...
Lehet hardver hiba, de lehet vírus, vagy öreg haldokló windows, driver galiba, túlmelegedés, és sok egyéb oka.
Elsőnek tedd újra a rendszert, ha a teljesen friss rendszer is fagy, akkor lehet gyanakodni hardverhibára. Ekkor illene letesztelni a memóriákat, és a merevlemezt, no meg kitakarítani a gépet hűtőbordákat, ventilátorokat, és az alkatrészeket kivenni, majd visszatenni.
Ha ez se segít, akkor szerviz, vagy hozzáértő ismerős. Ha a friss rendszer nem fagy le, akkor egyenként vissza tenni a drivereket, frissítéseket, és azokat a programokat amiket használsz, és ha valamelyiknél ismét előjön a fagyás, akkor már tudod, hogy melyik program okozhatja..
No meg amúgy milyen a fagyás pontosan?
Köszi a válaszokat. A lefagyás általában úgy néz ki, hogy minden megáll, ha a hangszóró bevan kapcsolva, akkor recseg, vagy berreg.
Az utóbbi. Ezt hol lehet beállítani?
START-vezérlőpult-rendszer-speciális-teljesitmény Beálitások
gombra klikkelve
Felejtsd már el ezt. Ez a módszer nem kínál megoldást.
A rendszered fagy. Azaz valami hibás. Hiába állítod be akárhol, hogy az általad fontosnak tartott programokra koncentrálja a gép az erőforrásait, ugyanis ez nem oldja meg a hibát. A rendszered továbbra is le fog fagyni.
Old meg a fagyás okát, és akkor nincs gond. Ha meg Te nem vagy képes rá, még az itt adott segítség, és válaszok alapján sem, akkor VIDD szakemberhez, vagy olyan ismerőshöz aki tudja, hogy mit csinál.
Ne haragudj, de én segíteni is akarok. Épp ezért fogok most belédkötni, hogy megcáfoljalak. no meg azért, mert 3 évig dolgoztam számítógép szervizben.
1. Ha a hardver részéhez jobban értesz mint egy átlag felhasználó, akkor elvégezted az alap tennivalókat ilyen probléma esetén? Ha igen, akkor pontosan mit csináltál idáig? (azon kívül hogy szenvedtél a teljesen felesleges beállításokkal)
2. Egyrészt ha a szaki bármilyen programot felrak a gépedre, és neked az nem tetszik, leszedheted. Minek szenvedni utána? Miért nem telepítesz másik vírusirtót amivel nem kell szívnod?
Másrészt meg az nem szaki, aki ennyit csinál a gépeddel, és utána el van intézve.
3. Ha az utolsó szerviz után kezdte a lefagyásokat, akkor abba a szervizbe többet ne vidd, csak menj el a szervizbe, kérd vissza a pénzed, kérd a vásárlók könyvét, vagy az ügyvezetőt, és tegyél panaszt. Majd vidd el egy másikba, vagy ismerőshöz aki konyít hozzá.
A többi teendőt már leírtam egyszer. Szoftveres beállítgatások nem fogják megoldani a fagyásokat. Itt valami komolyabb gubanc van vagy driverek, vagy regisztrációs adatbázis, vagy rendszerfájlok háza táján. Esetlegesen hardver hiba. Szépen sorban ki kell zárni a dolgokat, míg nincs meg a megoldás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!