Ügyfél nyilvántartó céges felhasználásra ingyen?
Olyasmire gondolok,mint a papíripari betűrendes regiszterek,csak szoftverben.Céges gépre akarom telepíteni,megvenni viszont nem szeretnénk,mert akkor inkább a hagyományost papírból(vagy a mobiltelefon telefonkönyve).Ezért lenne fontos,hogy céges gépre is ingyenes legyen,nem arról van szó,hogy nem tudjuk vagy nem akarjuk kifizetni.Olyat szeretnék,hogy pl beírom a cégnevet,és akkor kidobja a kapcsolattartókat,neveket telefonszámokat,email címeket...stb.Meg kereshessek névre telefonszámra,emailre is...stb.
Ha valaki tudja,hogy lehet ilyen táblázatot csinálni libreoffice calc-al,az is nagy segítség lenne.
Előre is köszönöm:)
Csinálsz egy normál táblázatot a calcban és a ctrl+f billentyűparanccsal felhozod a keresőpanelt, beírod a szöveget, amit meg szeretnél találni a táblázatban, nyomsz egy enter-t és odaugrik a megfelelő mezőre.
Ez így nem jó?
De,ez így egész jó,köszi:)
Csak azt hogy tudom megoldani,hogy automatán betűrendbe rakja az első oszlopot?
Közben találtam én is egy gyorsgombot az eszköztáron.
Én csak az első oszlopot jelöltem ki,de a libre office volt olyan intelligens,hogy rákérdezett,akarom-e húzni a cellákkal együtt a mellettük lévőket is:)
Ez azt hiszem tökéletes megoldás lesz,köszönöm szépen:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!