Snapchat SS06: Device banned, hogy tudom megoldani?
Két eszközöm van. Egy Androidos készülék, és egy iOS.
Az iPhone telefonom úgymond a "fő eszközöm." Tehát azt használom leginkább.
Természetesen pontosan azt tiltotta le. Az Androidos telefonomon normálisan tudom használni, nincs SS6 Device ban rajt, ellentéttel ugyebár az iPhone-al.
Hogy lehet ezt megoldani? Nem szeretnék új fiókot létrehozni mivel ezt használom évek óta. Nagyon sok számomra fontos kép van rajt.
Olvastam fórumokat írták, hogy 15-20percet kell várni és "talán" jó lesz. Hát nem lett jobb. Írtam a Supportnak is szóval most épp várakozom.
Esetleg más járt ilyen cipőben?
Tudtommal nem sértettem szabályt, mindenre odafigyelek ... nem értem ez hogy történhetett meg.
Ha tévedés volt, helyreáll magától. Ha jogos a tiltás, ott marad rajta és nem fogod levenni. Ez így működik mindenhol, semmi visszatartó ereje nem lenne egy tiltásnak, ha annak nincs következménye, mert a letiltott feloldja magát és folytatja tovább.
A fontos képekről mindig lennie kell több biztonsági másolatnak is, mert ami 1 helyen 1 példányban létezik, az mindig ki lesz téve a végleges elvesztés és megsemmisülés esélyének. De erre is csak előre lehet felkészülni, a megtörtént baj után már késő.
És az hogy lehetséges, hogy a másik eszközömön működik, illetve a böngészőben is? Mármint ha sértettem volna bármilyen szabályzatot, akkor mindenhonnan bannolni kellett volna nem? Őszintén kezdem bebeszélni magamnak, hogy tuti elnyomtam valamit.
Próbáltam új fiókot csinálni a letiltott eszközön (iPhone) de nem ment az sem. Letöröltem az alkalmazást, újra letöltöttem úgy se lett jó.
Olvastam olyat is, hogy ha a Cache-t törlöm alkalmazáson belül Androidon, akkor azáltal is fixálhatom a problémát. (?) Ezzel csak az lenne a kérdésem, hogy törlődik bármi számomra fontos dolog ha ürítem a Cachet?
Gondolok ezáltal az ismerőseimre, beszélgetéseimre és ami a legfontosabb a képekre-videókra.
Nem tudsz mit csinálni a Snapchat support pont olyan mint a Facebook, Discord, és társaik, semmit nem csinálnak.
Csinálsz új fiókot, ha nem engedi akkor reseteld a telefont, és használj VPN-t.
Ha ugyanazzal az accounttal be tudsz lépni máshol, akkor viszonylag szerencséd van. Bár általában accountot és telefont tiltanak együtt.
Írd le ezt a supportnak, snapchatnél általában valaszolnak is.
Viszont ha nem veszik le a bant, akkor az fél vagy 1 évig tart. VPN, telefon reset stb., nem fog segíteni iPhone esetében.
Gondolkodtam azon, hogy Gyári beállításokra állítom a telefont. Olvastam olyan esetekről akiknél ez bevált ideiglenesen csak ha épp átlépett egy másik alkalmazásba akkor kijelentkeztette a fiókját a Snapchat.
Viszont logikus gondolkodással értelmetlennek tartottam, hogy ez bármit is segítene, másrészt nem akartam ennyit vacakolni vele és lusta voltam így sehogy se léptem meg ezt a lépést.
Igen mint említettem írtam a Supportnak ahol részletesen leírtam mindent, hogy 2 eszközöm van + böngésző és egyedül az iPhone készüléket tiltotta le a Snapchat. Tehát a fiókom érvényes, be tudok jelentkezni a képek,- videók egyéb dolgok, beszélgetések minden megvan!
Viszont lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban, remélem nem rossz ha így kommentbe teszem fel őket.
Így ugye akkor már nem fogják esetleg utólag törölni a fiókomat is(?)
"Viszont ha nem veszik le a bant, akkor az fél vagy 1 évig tart."
Akkor tehát mindenképp leveszik csak idő kérdése?
Mennyi ideig tart általánosságban a Support válasza? Ha ma este 20:58kor írtam, esetleg várhatom a választ a holnapi napon? Vagy hetek kellenek?
Illetve a Cache-re még nem kaptam választ, tehát ha azt kiürítem azzal törlődnek a képeim,- videóim, barátaim,- beszélgetéseim a Snapchaten?
Cache = Gyorsítótár
A fiókodból nem fog törölni semmit
Ha más telefonon jó a fiókod, az jó, nem hinném, hogy tiltást kapna.
Hogy került az iPhoneodra tiltás? Ez azért elég érdekes.
Így vetted esetleg használtan?
Igen, fél vagy egy év múlva elvileg lekerül a készülék ban. Legalábbis nekem lekerült.
Ha jól fogalmaztad meg a supportnak a problémád akkor néhány nap és valaszolnak. Ha nem, írj újra, és fogalmazd másképp. Természetesen angolul.
5 éves a telefonom.
Egyébként iPhone XR és még akkoriban Telekomtól vettük tehát nem használtan.
Sose volt eddig bajom a Snapchat alkalmazással (se.)
A párom szerint az lehetet a baj, hogy talán szokatlan tevékenységet észlelhetett a Snapchat. Elfelejtettem ide leírni, de pont ma úgy gondoltam, hogy picit “fel frissítem.” Pontosabban volt vagy 500 ismerősöm és a mai nap ennek legalább a 3/4 részét töröltem le, valamint voltak filterek elmentve a favoritba és onnan is válogattam sokat… Ezt mind egy nap, gyakorlatilag pár óra alatt tettem meg. Utána még körbe küldtem a maradék embereknek egy kajás streaket is, majd pár óra elteltével fogadott ez a ban.
Ez nekem így valamiért hirtelen le se esett, hogy talán ez lehet az oka, én csak arra gondoltam, hogy nem-e szegtem szabályt de tudom magamról, hogy semmi olyat nem tettem csak nem tudtam másra gondolni, hogy akkor mi miatt.
Remélem mielőbb válaszolnak, amúgy igen angolul írtam!
Köszönöm szépen mindenkinek az eddigi válaszát!
Annyi történt tegnap éjjel óta, hogy vissza írt a Support, hogy valami probléma merült fel a kérelmemmel kapcsolatban és legyek szíves amennyiben nem oldódott meg a gond, írjak újra. Na újra megírtam kicsit pontosabban részletesebben tényleg mindenre kitértem az üzenetben. Majd vissza írt, hogy a Snapchat oldalán olvasgassak mert számtalan dolog miatt kitilthattak.
Vissza írtam illedelmesen, hogy már végig futottam ezeket, a pontos okát így sem tudom, megköszönném ha felülvizsgálnák pontosan emiatt, hogy okosabb legyek. Illetve amennyiben van rá megoldás mihamarabb oldják fel a tiltást.
Konkrétan azt írták vissza erre, hogy nem tudják a pontos okát Ők se, átvizsgálta nem talált semmit és elnézését kéri a csalódottságomért megtud érteni stb és innentől legyen tárgytalan mert lezárja az ügyet.
Tehát nem történt semmi. Nem lettem se okosabb, se nem lett az eszközöm feloldva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!