Üdv! Van egy szervízünk és ezidáig papíron vezettük a dolgokat, mikor behoztak egy-egy gépet javításra. Szeretnék áttérni a digitális verzióra, mivel rengeteg előnye lenne és valamennyire megszüntetné az eluralkodott káoszt. Tudtok-e segíteni ebben?
A program ahogy kinéz a fejemben:
-Név/cég név
-Dátum
-Hiba
-Gép sorszáma
Ez a lényeg igazából, van körülbelül 5 számítógép amivel jó lenne ha egybe lenne köttetve (elől a pultnál felírják a behozott gépet, utána a szervízben, mikor kész a javítás a mester ki tudja tölteni)
Fontos lenne még, hogy a név/dátum/gép sorszám alapján lehessen a programban keresni, illetve egy adott névhez gyűjtse a már behozott gépeit. Pl. beírjuk a nevet rákattintunk és máris látjuk, hogy behozta x,y gépet, ezen meg ezen a dátumon, ezzel meg azzal a hibával.
Nem tűnik nehéznek a megvalósítása. Meglehet, hogy pár hét alatt végeznék is vele.
Ha nem jelent gondot, hogy böngészőben (helyi hálózaton, nem publikus webcím) kell kezelni, akkor én szívesen elvállalom a “munkát”.
Írj privátban, ha érdekel.
Ticket system, erre keress rá, van belőle egy rakattal. Mi a munkahelyemen a Redmine-t használtuk, de van kismillió ezer másik.
Ha komolyabb cucc kell, akkor pedig ERP-t keress, magyarul vállalatirányítási rendszernek hívják. Nem feltétlenül kell a nagyokra (pl. SAP) gondolni, van ingyenes is (pl. Dolibarr), bár ez nektek kicsit overkill.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!