Excelben keresek segítséget. Valaki hozzáértő?
Persze, megoldható egy ilyen, elég egyszerűen.
Csinálsz egy új munkalapot (nem munkafüzetet/fájlt, csak egy új lapot az adott fájlban), beméretezed a cellákat a nyomtatásnak megfelelően, és képlettel (holvan, fkeres, index, stb.) behívod a kért adatokat aszerint, hogy milyen számot írsz be.
De ha megadod a boríték méretét, illetve hogy hogyan van az információ felosztva a táblázatban, akkor megcsinálom.
Ennek a módszernek az egyetlen követelménye, hogy az adatoknak minden esetben ugyanúgy kell kinézniük.
Tehát, ha a komplett cím egy cellában van, pl. A oszlop Vezetéknév Keresztnév, B oszlop komplett cím, többi oszlop egyéb infók,
akkor a B oszlopban a cím, mindig ugyanolyan formában legyen.
Ha B1 ez: 1082, Budapest, Nagy Templom utca 30.
Akkor B2 is így nézzen ki: 1076, Budapest, Péterfy Sándor utca 27-30.
ne pedig 1076 Budapest, végképp ne Budapest Utcanév, Irsz.
Tehát a cím ugyanolyan sorrendben, ugyanannyi szóközzel, ugyanott lévő vesszőkkel legyen minden sorban.
Akkor elég könnyű egy ilyen megoldást alkalmazni.
itt is van róla egy videó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!