Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Hozzáértő nem "szakszerű"...

Vass Sándor kérdése:

Hozzáértő nem "szakszerű" segítségét kérném: Outlok Expresszt beállítottam a szolgáltató által megadott jelszóval, felhasználónévvel, , a "kiszolgáló visszautasította az egyik címzettet". Mit állítsak?

Figyelt kérdés
2014. júl. 16. 05:50
 1/2 anonim ***** válasza:
Nincs mit.
2014. júl. 16. 06:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Lajos54 ***** válasza:

A fiók tulajdonságai lapon nézd meg, pontosan jó-e a felhasználónév (általában a megkapott e-mail cím szokott lenni), el van-e mentve a jelszó, valamint a bejövő és kimenő levelek kiszolgálója sorban a kiszolgáló neve helyesen van-e beírva. Ez utóbbi általában "mail.valami.hu" szokott lenni. A valami a kiszolgáló (szolgáltató) neve.

Az sem mindegy, hogy be van-e jelölve alul a "a kiszolgáló hitelesítést igényel". Egyik szolgáltatónál kell, a másiknál nem...

2014. júl. 16. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!