Hogyan tudom ezt megoldani excelben?
Adott a szituáció: árajánlatkészítő tálázatot készítek, ahol 10-15 gördülő listából lehet kiválasztani azt, hogy adott szolgáltatást kéri-e az ügyfél. "igen/nem" lehetőségekből választhatok.
Egy másik táblában szeretném összefoglalni, hogy miket választott a megrendelő, nyilván az alapján, hogy amire igen-t adtam meg, az jelenjen meg azon a listán. Úgy próbáltam megoldani, hogy hivatkoztam a teljes listára egy másik táblában, az egyik oszlopban, és egy másik oszlopba HA függvénnyel jelenítettem meg azokat, amire igen-t raktam, viszont így úgy néz ki a tábla, hogy "1" opcióra igen, az megjelent a listán, "2" opcióra nem, az nem jelent meg, "3", "4"-re igen, az is megjelent, stb stb, tehát foghíjas lett a táblázat oszlopa, és valami olyasmit szeretnék, hogy ne legyen sorkihagyás, hanem szépen egymás alatt jelenjenek meg a kiválasztott opciók, hogy rendezetten át tudjam látni.
Van erre függvény?
Nem tudom, mennyire zavaros, picit nehezen tudom elmagyarázni a gondot :D
Köszi a választ!
Szöveg függvénnyel össze füzöd egy cellába: ahol igen, ott hozzá adja a szöveget, ahol nem, ott nem.
Utána pedig ezt bontod szét sorokra.
Használj valamilyen speciális elválasztó karaktert, úgy egyértelmű, hol van az egyes részek vége.
Szerintem megvan, elvileg ez megoldja, köszönöm!:
Inkább ilyesmit használnék:
Nem az össze füzés bonyolult, hanem a szétbontás.
Megcsináltam, nekem teljesen jól müködik.
MEGVAN!
=SZÖVEGÖSSZEFŰZÉS függvény a jó, ott meg tudom adni azt is, hogy mi legyen az elválasztó, és azt is, hogy hagyja figyelmen kívül, hogyha üres a cella. Köszönöm szépen a segítséget!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!