Blender 2.8-ban hogy tudom megcsinálni azt, hogy pl. egy sima kocka objectem felülete 3D-sen olyan legyen mintha mondjuk téglákból lenne kirakva, esetleg kicsit szabálytalan, mintha egyeletlen föld lenne?
Figyelt kérdés
3D nyomtatni szeretném a munkámat, és a materialok igazából ahogy látom főként színt adnak neki, a virtuális munkákhoz kellenek. Nekem azonban nem kell szín, majd utána szeretném megfesteni, így csak ez lenne a lényeg.2021. ápr. 26. 00:13
1/1 anonim válasza:
Displacement Modifier-nek nézz utána
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!