AliExpressen rendeltem nem a szokásos módon ,eddig a megadott kártyáról vonta az összeget , most viszont Klarnán keresztül fizettem ( egy másik kártyával amin nincs biztonsági kód) Miért nem látom a rendeléseimet ?
Figyelt kérdés
2. napja azt írja felülvizsgálat alatt, meddig tart ez? Hogyan tudom bizonyítani ,ha arról van szó, hogy ez az én kártyám? A jelenleg megadott e-mail címem, már nem működik, ha esetleg oda küldenek valamit arról értesülni sem fogok. 80 euróról van szó nem szeretném, ha elveszne . Mit tehetek?2020. szept. 20. 21:08
1/7 anonim válasza:
Vársz, aztán ha nem történik semmi, írsz egy panaszt.
2/7 A kérdező kommentje:
Csak az Apple üzeneteit kapom meg.
2020. szept. 20. 21:16
3/7 A kérdező kommentje:
Bocsánat ,az előbbit nem ide szerettem volna, hova tudok panaszt írni? Szerettem volna megváltoztatni az e-mail címemet is legalább 3x végig csináltam és semmi nem történt ,mint ha valami rendszerhiba lenne .
2020. szept. 20. 21:19
5/7 anonim válasza:
"A jelenleg megadott e-mail címem, már nem működik"
Ez elég nagy probléma, mert minden értesítést/jóváhagyást oda szoktam kapni pl :)
6/7 A kérdező kommentje:
Egy jó ideje nem tudom használni , igazából amit kellett eddig mindent láttam AliExpressen is , viszont most nem tudom szükség lenne e rá...
2020. szept. 20. 22:20
7/7 A kérdező kommentje:
Nem tudom, hova tudnék panaszt írni
2020. szept. 21. 20:20
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!