Mennyire bonyolult összerakni otthon egy indie játékot?
Igazából az indie és a profi játékok készítésénél nincs akkora tudásbeli különbség. Sőt... néha semennyi sincs. A fő különbség, hogy hány ember, mennyi pénzért, és mennyi időbefektetéssel írja. A GTA 5 sem azért lett AAA, mert emberfeletti zsenik dolgoztak rajta. Hanem mert elképzelhetetlen nagy összeget költöttek rá, jókora fejlesztőcsapat dolgozott rajta, és mellette egy percnyi idejük nem volt a fejlesztőknek.
Egy valamire való indie játékot nem fogsz tudni megírni a megfelelő tudás nélkül. (A "tudok fát vágni Unityben" című próbálkozást azért ne nevezzük még játéknak. ;))
Amit hozzátennék:
Ha motivációd van, és képes vagy tanulni, meg lehet csinálni.
Én most tanulom az unreal engine 4-et, és ha nem is gyorsan, de haladok.
A blueprintek nagyon hasznosak, a vizuális programozás (szerintem) könnyebben tanulható és elég látványos.
Unity úgy tudom egyszerűbb kezdőknek, de nekem az unreal jött be. Blueprint (visual scrypting) mind a 2-ben van, de elvileg többet tud az unreal.
Kitartás!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!