Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Excelben hogyan tudom megcsiná...

Excelben hogyan tudom megcsinálni?

Figyelt kérdés

Kérdésem az lenne pl van egy kategória amiben van 3 dolog, szeretném ki íratni tételessen és összesítve is.


Example:


Víz számla..... Összesen:600 Ft


Számlaszám1....300FT


Számlaszám2....200FT


Számlaszám3....100FT



Lényegében ilyet szeretnék a pontos példa ez lenne. Ki lenne írva Víz számla mellé teljes fizetendő összeg egy lenyíló fül abban pedig 3 Számlaszám és hozzá tartozó összegek, így tovább pl villany számla ki írja összesen, de csak le nyitás után részletezi . Válaszotokat előre is köszönöm 🙂



2020. márc. 23. 16:42
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Ld: részösszeg.

[link]

2020. márc. 23. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm sikerült 🙂
2020. márc. 23. 20:01

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!