Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Excelben hogyan lehet megcsiná...

Excelben hogyan lehet megcsinálni?

Figyelt kérdés

Kérdésem az lenne pl van egy kategória amiben van 3 dolog, szeretném ki íratni tételessen és összesítve is.

Example:

Víz számla..... Összesen:600 Ft

Számlaszám1....100FT

Számlaszám2....200FT

Számlaszám3....100FT


Lényegében ilyet szeretnék a pontos példa ez lenne. Ki lenne írva Víz számla mellé teljes fizetendő összeg egy lenyíló fül abban pedig 3 Számlaszám és hozzá tartozó összegek. Válaszotokat előre is köszönöm 🙂



2020. márc. 23. 16:05
 1/1 Farkas999 ***** válasza:

Két lehetőség jut eszembe hirtelen:

1. Összegző sor és csoportosítás (Nyitás-Zárás)

2. Ha többféle számla van, akkor kimutatásvarázsló készítésével

2020. márc. 24. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!