Excelben hogyan lehet megcsinálni?
Figyelt kérdés
Kérdésem az lenne pl van egy kategória amiben van 3 dolog, szeretném ki íratni tételessen és összesítve is.
Example:
Víz számla..... Összesen:600 Ft
Számlaszám1....100FT
Számlaszám2....200FT
Számlaszám3....100FT
Lényegében ilyet szeretnék a pontos példa ez lenne. Ki lenne írva Víz számla mellé teljes fizetendő összeg egy lenyíló fül abban pedig 3 Számlaszám és hozzá tartozó összegek. Válaszotokat előre is köszönöm 🙂
2020. márc. 23. 16:05
1/1 Farkas999 válasza:
Két lehetőség jut eszembe hirtelen:
1. Összegző sor és csoportosítás (Nyitás-Zárás)
2. Ha többféle számla van, akkor kimutatásvarázsló készítésével
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!