Spotifyn miért jelennek meg új zenék a kedvelt dalok között és miért csatlakozhat több ismeretlen eszköz a fiókomhoz?
Az miért van, hogy a kedvelt dalaim között új zenék jelennek meg random, illetve a mentett albumok között is. Olyan is van hogy zenét hallgatok és egyszer csak átvált egy másikra teljesen random. Ennek mi az oka és hogy tudom ezt leállítani? Nem hinném hogy feltörésre került volna a fiókom, mivel már váltottam jelszót.
Előre is köszi!
Ha váratlanul a következők valamelyikét észleled a fiókodban, lehet, hogy feltörték.
* Nem tudsz belépni a jelszavaddal.
* Megváltozott a fiókodhoz tartozó e-mail-címed.
* Hiányoznak műsorlisták vagy újak keletkeztek.
* Megváltozott az előfizetésed.
Megjegyzés: Soha nem jelenítjük meg a teljes fizetési adataid.
* Valaki hozzákapcsolta a Facebookját a te Spotify-fiókodhoz.
Mit tegyek, ha feltörték a fiókomat?
1. Először is módosítsd a jelszavad.
Megjegyzés: Ha módosult az e-mail címed, rögtön térj rá a 2. lépésre.
1. Egy privát/inkognitó ablakban nyisd meg a jelszó-visszaállítási űrlapot, és válassz egy eddig még soha nem használt, erős jelszót.
2. Lépj a fiókod oldalára, és kattints a KIJELENTKEZÉS MINDENHONNAN opcióra.
Javasolt a következő jelszavakat is módosítani:
* A Spotify-fiókodhoz tartozó e-mail címét (pl.: Gmail, Hotmail stb.)
* A Spotify-fiókodhoz tartozó Facebook-fiókét. Itt tudsz meggyőződni arról, hogy jelenleg te vagy az egyetlen bejelentkezett személy a Facebook-fiókodban: Facebook beállítások menü, Biztonság és bejelentkezés > Hol vagy bejelentkezve.
* Minden olyan szolgáltatásét, ahol ugyanazt a jelszót használod, mint a Spotifyon.
2. Értesíts minket.
Megjegyzés: Biztonsági okokból szükségünk lehet a Spotifyos nyugtád vagy a banki visszaigazolás képernyőképére. Készítsd ezt elő, amikor írsz nekünk (és figyelj arra, hogy ne legyen rajta látható a teljes hitelkártyaszámod, a lejárati dátumod vagy a háromjegyű kódod).
* Nyisd meg a kapcsolatfelvételi űrlapunkat.
* Válaszd ki a Bejelentkezés témakört.
* Válaszd ki a Valaki belépett a fiókomba opciót
* Kattints a TOVÁBBRA IS SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGEM opcióra.
Mi ezután elvégezzük a szükséges lépéseket fiókod biztosítása érdekében, és visszaadjuk a hozzáférést a fiókodhoz.
Forrás: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!