Hány év alatt válaszol a Telenor Magyarország ügyfélszolgálata a megkeresésekre?
Nem tudom hallottál-e már a 1220-as telefonszámról, mint Telenor használó. Ez egy varázslatos hívószám, ahol egy automata, vagy épp egy élő ember azt várja epekedve, hogy a hozzád hasonló, csodálatos, kedves, szerény emberek problémáin segíthessenek, kérdéseiket megválaszolhassák. Vagy ha ez nem felel meg, van egy ettől is hihetetlenebb megoldásuk, amit úgy hívnak, személyes ügyfélszolgálat. Ez arról szól, hogy bemész a klimatizált helyiségbe, ahol a kívánságodat leső csodagép ad egy sorszámot, amivel leülhetsz a kényelmes székek egyikére addig, míg nem hív az egyik pult mögött lévő alkalmazott. Ő készséggel segít mindenben.
Röviden: Nem csak fészbúk létezik, ha bajod van, ott az ügyfélszolgálat.
A Facebook oldal nem ügyfélszolgálat (a hivatalos sem), hogy ott intézd az ügyeidet. Normális, hogy nem válaszoltak, mert nem is feladatuk ezt megtenni, és nem is marasztalhatók el ezért.
Azt pedig te is tudod és mindenkinek nyilvánvaló, hogy egy két éves poszt alá beírt kommentet senki nem néz, lát és fog vele foglalkozni. A sok proli mikor napi szinten beír száz kommentet, még az is elnyomja a régieket, nemhogy hetekre vagy évekre visszamenőleg számon tartsák, hogy neked mi volt a nyűgöd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!