Új vásárló kap router-t, én nem. Ez mennyire szabályszerű? (Internet szolgáltató)
TalkTalk nevű cégről van szó.
Évek óta náluk vagyunk, 2x hosszabbítottunk szerződést, és a lehető legerősebb internet csomagukat használjuk.
A szerződés szerint adniuk kell router-t, egyszer tönkre is ment, cserélték is vagy másfél éve.
Azóta úgy reklámozzák magukat, hogy aki előfizet erre a csomagra ami nekünk is van, az kap egy újabb modelű, jobb, erősebb hatótávú router-t.
A miénk megint kezd tönkremenni, ledobál és újraindul. Gondoltam beszélek velük.
Nem kapunk új router-t, mert mi régi felhasználók vagyunk és nekünk nem jár. Szeptemberben ha lejár a szerződés és én meghosszabbítom megint, még akkor SE kapok újat, mert hosszabbítottam, nem pedig új szerződést írtam alá..
Ezt mégis hogy?
Szerződés szerint ők állják a router-t, de ezt nem tették meg csomag szerint.. Hisz ha egyszer más csomaghoz más router jár, akkor azt kéne adniuk. Ugyan azt a router-t használjuk, mint aki a legolcsóbb 10mb/sec-es netet használják..
Béna, alap modell.
A support-ost kértem, hogy irányítson át máshoz. Majd rám akart sózni valamilyen vezetékes telefont meg propaganda tévét :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!