Mi baj lett az internetemmel?
A TVGO nem akar már működni.
3 eszközön is kipóbáltam, laptop, táblagép, telefon. Mindegyiken jó szokott lenni, tegnap óta viszont mindhárom eszközön ugyanaz a hibaüzenet jön elő, ha használni akarom.
Ezt írja:
Mitől változhatott meg az internetem, és hogyan tudom visszaállítani?
nem lehet, hogy van valamilyen vpn programod és azt elindítottad véletlen és úgy akar csatlakozni?
esetleg próbáld meg 1-2 percre kikapcsolni a routert/modemet majd vissza
Nem tudok róla.
Az a baj, hogy kollégista vagyok, és az internet úgymond "központilag" jön.
Kétféle módon tudok rá csatlakozni, és egyikkel sem működik már a tvgo.
1. wifi van az egész épületben, csatlakozhatok erre; vagy
2. van routerem, ami a falba lévő régi internet csatlakozóba van dugva, és abból generál wifi jelet, amire rácsatlakozok
(Régen vezetékes net volt csak, az jött a falból, ezért is hoztam routert, hogy legyen wifi jelem is. De aztán a kollégium teljesen átállt a wifire, a routerem viszont továbbra is képes a "falból" internethez jutni, és abból wifi jelet csinálni.)
De bármelyikre is csatlakozok, a hibaüzenet ugyanaz, nyilván mert a hálózat is ugyanaz végül is. Szóval bármi is történt a hálózattal, nem tudom befolyásolni.
Szóval nem is lehet semmi program ami befolyásolja, mert 3 eszközön sem működik, ezekben pedig csak az internetforrás az azonos, más nem. Szóval avval lehet a gond.
szerintem tiltja a kollégium központilag.
kollégiumok/sulik szokták a hálózatukon tiltani az ilyen oldalakat ami adatforgalmat generál
valamilyen ingyenes vpn az internetről megoldás lehet
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!